Avastame koos, kus peituvad sinu energiavarud

Loe edasi, kui ...

Sul on palju rolle ja tegemisi, kuid kõige tegemiseks on liiga vähe energiat

Tahad teada, mida saad nautleva kergusega enda keha ja meele toetamiseks teha, mis sobitub sinu elurütmi

Oled ammu oodanud programmi, mis vaatab tervikut - käsitledes nii füüsilist, kui vaimset tervist kui ka iseenda paremat mõistmist

Tead, et parim investeering siin elus on investeering iseendasse

Kutsun sind grupi-coachingu programmi E.N.E.R.G.I.A., mis viib sinu enesetunde ja enese toetamise täiesti teisele tasandile. Sa oskad oma aega ja tegevusi paremini planeerida (iseendast lähtuvalt) ja sa tunned end oma kehas nii palju kergemalt.

E.N.E.R.G.I.A. grupi-coaching on ülesse ehitatud sellele, et avastaksime erinevate külgede alt, kus sinu energia võib kinni olla ja kuidas seda ümber pöörata.

E.nesemõistmise energia

Kuidas teada, kes ma tegelikult olen, millised uskumused mind piiravad ja mille järgi ma tegelikult joonduda soovin?

N.õtkuse & kerguse energia

Kuidas elada kerguse ja nõtkusega, isegi kui elu viskab sulle kaikaid kodaratesse? Avastame, kuidas leida tasakaal ja rõõm väikestes hetkedes.

E.nesekindluse energia

Kuidas ehitada kindel vundament, mis võimaldab sul tunda end oma kehas hästi, seista oma tõdede eest ja kujundada elu, mida armastad?

R.akutasandi energia

Kuidas toetada oma keha ja meelt, et tunda end päevast päeva energilisemana? Avastame lihtsaid, aga mõjusaid viise, kuidas parandada oma tervist (toitumine, liikumine, uni, stress jne.).

G.raatsiliste suhete energia

Kuidas luua sügavamaid ja tähendusrikkamaid suhteid, samal ajal austades iseennast ja oma piire?

I.ntuitsiooni energia

Kuidas taastada oma intuitsiooni jõud ja õppida seda usaldama, et teha valikuid, mis on tõeliselt sinu omad?

A.rengu energia

Kuidas seadistada end pidevaks kasvuks ja arenguks, avastades iga päev uusi võimalusi enda avamiseks ning seda samas täiega nautides?

Koostöö sisaldab 3 sammu

01.

Täidad ära põhjaliku terviseankeedi

Selleks, et saaksin hea ülevaate sinu tänasest tervislikust seisundist ja teaksin mõista, kus peaks olema sinu fookuskohad selle programmi käigus, palun sul täita põhjaliku tervise ankeedi.

Me võiksime teha grupi-coachingu ka ilma selleta, kuid ma ise pean seda väga suureks lisaväärtuseks sinu tervise edendamise seisukohast.

02.

Kohtume 8 x 3 tundi füüsiliselt max. 8 inimesega grupis

Hoiame grupi väiksena, et kõik saaksid piisavalt personaalsust. Kuid samas piisavalt suurena, et ammutada erinevate inimeste kogemusi ja taipamisi.

Kuni kolme tunnised kohtumised annavad meile rahulikult aega, et jõuda tõeliste läbimurreteni.

03.

Suhtleme vajaduspõhiselt kohtumiste vahepeal

Kohtumiste vahepeal võivad sul tekkida küsimused/taipamised/murekohad.
Ma ei taha, et jääksid nendega üksi ja peaksid ootama järgmist kohtumist.

Seetõttu otsustasin programmi kaasata ka võimaluse, kus saad kohtumiste vahepeal mulle kirjutada / häälsõnumeid saata. See on järjekordne viis, kuidas saan grupiprogrammi tuua jälle gramm rohkem personaalsust.

LAHKED SÕNAD KLIENTIDELT

Temaga suheldes ma tunnen, et ta päriselt kuulab ja süveneb. Ta toob mu tähelepanu asjadele, mida ma ise ei märka ning jagab nippe ja nõuandeid. Ta oskab hoida ruumi ja on toetav. Tema lähenemine on väga personaalne - ta ei pane mind muu maailmaga ühte patta, vaid võtab mind, kui täiesti uut projekti (kui nii võib öelda) ja see on minu jaoks ülimalt tähtis. Hellega koostöös olen hakanud julgemalt sööma erinevaid toiduaineid ning mu hirm toidu ees on peaaegu kadunud. Tänaseks pole mul peale söömist enam ebamugavaid tundeid kõhus, mu enesetunne on palju parem, mul on energiat rohkem, ma magan veel paremini ja ma olen siiralt õnnelik.

    Kairi, 30

    "Õppisin Hellega koos oma keha eest päriselt hoolitsema. Täna tunnen end oma kehas nii kergelt, olen õnnelik ja elujõudu täis. Sain sellest programmist palju rohkem, kui oleksin osanud ette kujutada."

      Helen, 33a.

      Helle, personaalse lähenemisega inimene, kes päriselt on kohal ja kuulab. Tekitades turvalise tunde, et Sa pole enam oma murega üksi! Ta ei paku sulle kandikul õigeid ega valesid vastuseid, aga jagab tööriistu, mis Sind lahendusteni juhatavad, olles samal ajal Sinu kõrval kui sammas, millele ka kõige raskemal hetkel saab toetuda.

        Sirli, 33a.

        Mis-kuidas-kui palju?

        • Kohtume 8x

        • Iga kohtmine on kuni 3h pikk

        • Kohtumise kuupäevad: 20.03, 27.03, 03.04, 17.04, 24.04, 01.05, 15.05, 29.05

        • Kohtumise kellaajad: 14.30 – 17.30

        • Asukoht: Avang Keskus,  Telliskivi 60, 

        • Kohapeal ootab sind tee/kvaliteetne kohv/vesi/snäkid

        • Investeering 32,5€/tunnis ehk kokku 780€(sh KM) – makselahendused ja graafik kokkuleppeline (hinna taha sinu arenguhüpe tervises ei jää, eks!)

        • PS! Loe altpoolt ka KKK sektsiooni

        Oled muutuseks valmis? Siis jäta oma andmed siia.

        Miks üldse teha grupicoachingu vormis koostööd?

        Teine vaatenurk ja suure pildi hoidmine

        Tervisearengutreener aitab hoida silme ees suurt eesmärki, sest igapäevases möllus on kerge see silmist kaotada. Lisaks annab koostöö võimaluse vaadata situatsioone teise külje alt. Külgede alt, mida saab näha väljaspool sinu elumöllu seisev inimene.

        Võimalus enesepeegelduseks

        Ka kõige bad-ass'imal naisel võib olla enda mõtete, tunnete ja soovide peale mõtlemiseks raske aega leida. Ning üksi neid mõtteid mõeldes võib varem või hiljem sein ette tulla. Tervisearengutreeneriga koostöös avaneb tohutu potentsiaal iseenda tundma õppimiseks, sest see on justkui nn sunnitud aeg iseenda peale mõtlemiseks.

        Sarnaste väljakutsetega naiste tugi

        Grupicoaching pakub võimsat keskkonda ühiste eesmärkide poole liikumiseks. Grupiliikmete mitmekesisus toob kaasa uusi ideid ja lahendusi, mida üksinda töötades ei pruugi avastada. See kollektiivne tarkus aitab ületada takistusi ja saavutada eesmärke kiiremini ning efektiivsemalt. Grupis tekkiv sünergia inspireerib iga osalejat saavutama rohkem, kui üksi liikudes.

        Vastutuspartneri olemasolu

        Tihtipeale on just järjepidevuse puudumine see, mis takistab eesmärkideni jõudmast. Meie kõigi aju mõtleb järjepidevalt välja vabandusi, miks mitte teha asju, mis on ebamugavad või uued. Kuid kui aju uute viisidega harjub, siis hakkab ta sind ise tagant tõukama, et sa neid edasi teeksid. Minu roll on sind tagant julgustada, kuniks su aju jõuab selleni, et nõuab ise seda uut, tervisele pai tegeva harjumuse kordamist.

        Tugiisik

        Sõbrad ja perekond ei pruugi alati meie valikuid mõista. Nad ei pruugi osata olla meie jaoks päriselt olemas. Lisaks ümbritsevad meid nii paljud ahvatlused ja uute tervislike harjumuste juurde jäämine võib olla kohati keeruline, eriti alguses. Eriti keeruline on see siis, kui elu viskab ette muutusi ja ajab su rutiini sassi. Tervisearengutreener aitab viia neid muutusi ellu palju vähema stressiga, kui viia neid ellu üksinda.

        Uute käitumisviiside omastamine

        Me ei saa oodata uusi tulemusi, tehes samu asju, mis varem. Tervisearengutreener toetab sind info ja tööriistadega, mida sa ilmselt ei ole varem kasutanud. Nii annad endale võimaluse muuta oma käitumist nii, et see toob kiiremaid, efektiivsemaid ja pikema-ajalisi tulemusi.

        Korduma kippuvad küsimused

        Ma toon programmi nii palju personaalsust, kui see on võimalik:

        • terviseankeedi täitmine ja sellele tagasiside
        • igal kohtumisel saavad kõik võimaluse jagada enda taipamisi
        • võimalik tulla mõnele kohtumisele ka oma konkreetse teemaga (ei ole kohustuslik)
        • kohtumiste vahepeal saad mulle kirjutada või saata häälsõnumi oma spetsiifiliste küsimuste või taipamistega

        8 korraga jõuame me viia ellu suurema muutuse.

        Oleme ühisel teekonnal natuke üle 2 kuu, mis aitab juurutada põhiharjumusi, millega pärast programmi on kergusega võimalik jätkata.

        Kohtumine on 3h selleks, et kõigil oleks ruumi jagada, võtta segamatult iseendale aega, et mõelda olulisi teemasid läbi, mis mõjutavad kogu edasist elu.

        Kas sa muidu võtaksid endale nädalas 3h segamatut aega, et iseennast paremini mõista? 🙂

        Ma jagan vajaduspõhiselt erinevaid materjale (videode või PDF kujul), mida olen oma klientide jaoks koostanud, et saaksid end viia kurssi teemadega, mis sinu tervist enim mõjutavad (nt kui terviseankeedist on näha, et sul on probleeme veresuhkruga, siis jagan sinuga vastavaid informeerivaid materjale, et saaksid teha teadlikumaid valikuid)

        Siis lihtsalt on nii 🙂

        Sul on kindlasti kõikidelt kohtumistelt saada väärtust, kuid elu võib teha omad plaanid ja mõni kohtumine võib seetõttu vahele jääda. 
        See aga ei takista sul järgmisel korral jätkamast (eelmisel korral osalemine ei ole tingimuseks uuel sessioonil osalemiseks).

        Kui võimalik, saadan harjutused/tööriistad sulle ka eraldiseisvalt emailile, mida tol kohtumisel tegime, kus sa puudusid.

        Alati on inimesi, kellele mingi kellaaeg ei sobi.

        Minu loogika on see, et kui sa oled otsustanud, et see on sinu jaoks oluline, siis on suur tõenäosus, et sa leiad ka lahenduse, et osaleda.

        Kui on vaja tööandjaga rääkida, siis saad talle selgitada, et oled selle programmi tulemusel palju energilisem, produktiivsem ja tervem. Milline tööandja seda ei sooviks? 🙂

        Kui sul on vaja korraldada lastega seonduv, siis ilmselt tuleb käiku rohkem organiseerimisoskust, aga usun, et see on sul lapsevanemana juba käpas. 

        Kui ma saan sind kuidagi toetada selles, et aidata mõelda, kuidas endale need ajad vabastada, siis teen seda hea meelega, lihtsalt kirjuta!

        Grupi-coachingut viib läbi Helle Tõnts

        Helle on lõpetanud rahvusvaheliselt tunnustatud Institute of Transformational Nutrition kooli.
        Nutrition = kõik, mis meid toidab, unest emotsioonide ja suheteni välja. 

        Lisaks coachi ametile juhib Helle Tervise Progress podcasti ja on koolitaja. Kõikide tegevuste eesmärgiks on pakkuda inspiratsiooni, et oskaksime teha väikeseid teadlikke samme tervise toetamiseks, unustamata protsessi nautimist ja iseenda hoidmist.

        Kas tervis on Helle jaoks alati olnud #1? Helle viilis kehalise kasvatuse tundidest, armastas üle kõige Fazeri ja Mesikäpa šokolaade, koges rasedana ärevushoogu, “taastub” tänaseni perfektsionismist ja hea-tüdruku sündroomist ning on alles viimastel aastatel õppinud piire seadma ning oma emotsioonidega sõbraks saama.

        Hellele meeldib kehas toimuvat mõista ja saada iga päev järjest paremaks selles, kuidas teisi nende tervise teekonnal veel paremini toetada.

        Scroll to Top